nākotnes padagogija - Copy
Tuvākie notikumi

VEBINĀRS “Nākotnes pedagoģija. Skolotāja spēks/nespēks” piektdien, 19.janvārī

Gada nogalē, braucot uz pedagogu konferenci Salacgrīvā, es pēkšņi sev noformulēju, ka viss, ko runājam par laimi un mīlestību, par “mīlestībā balstītiem lēmumiem”, par to kā vairot savu enerģiju, par to kā būt vairāk radošiem kā graujošiem, par to kā būt veiksmīgiem un laimīgiem – ka īstenībā tas ir pamatu pamats, ko vajadzētu mācīt skolā un paies laiks un tā noteikti būs.

Tā ir nākotnes pedagoģija.

Jā – varbūt arī IT jomas attīstība, jā varbūt vēl daudz vairāk valodas vai biznesa domāšana, vai eksaktās zinātnes jā.

Bet pamatu pamats pedagoģijā būs tās prasmes, kas saistītas ar pašu cilvēku un viņa enerģētiku. Galu galā – kā būt veiksmīgam, laimīgam un mīlestības piepildītam. Jo tieši tas nodrošinās cilvēces attīstību globālā ziņā. Un tieši tas ir pamatu pamats katram mums,. Mūsu ģimenēm, dzimtai, tautai un cilvēcei.
Sanāca tā ļoti skaļi pateikt. Bet, ja mēs tā pa īstam dziļi padomājam – tieši tā arī ir.

Interesanti, ka atbraucot mājās, mani gaidīja vēstule no Liepājas, no fantastiskas skolotājas un brīnišķīgas mammas, kura būtībā raksta to pašu, ka par šo tēmu tik ļoti vajadzētu runāt arvien skaļāk un vairāk un pats svarīgākais – kā būt skolotājam. Kā lai skolotājs tiek galā ar to, ka bērni tagad ir savādāki, bet izglītības sistēma un metodes ir vecās, ka tas ko mācījāmies universitātē vairs nestrādā, ka kaut vai nodrošināt disciplīnu klasē ir gandrīz vai neiespējamā misija.
Kā reizē darīt ar mīlestību, bet tai pat laikā neļaut skolēniem “uzkāpt uz galvas”.

Kā spēt iekļauties reitingu sacensībā, izpildīt programmu, nodrošināt sekmes un izaugsmi un tai pat laikā – kā skolotājam nenonākt izdegšanas stāvoklī un justies gandarītam par savu darbu. Kā to visu apvienot..

Liepājnieces Lauras atsūtītie jautājumi ir pavisam konkrēti:
Dzirdēts, ka pedagoga darbs ir misija. Vai tā?
Vai darbs būtu „jānes uz mājām”?
Kā labi justies darbavietā, kā relaksēties starpbrīžos?
Vai pedagogs var būt draugs skolēnam (mūsdienu jaunie skolotāji, manuprāt,rāda, ka tā ir)?
Kā plānot savu laiku brīvstundās (nodoties darbam, iziet pastaigāt u.c.)?
Vai ar kolēģiem būt tikai kā ar kolēģiem vai veidot draugu attiecības?
Kā „izmest domas par skolu”, atnākot mājās?
Kas ir tās 3lietas, kuras Tu mainītu izglītības sistēmā uzreiz?

Tā mēs izdomājām izveidot vebināru “Nākotnes pedagoģija. Skolotāja spēks / nespēks”, lai jau nākam’piektdien runātu par visām šīm tēmām no radošā (mīlestības) skatu punkta.

Un ja būs atsaucība un ja jutīsim, ka gribam šīs tēmas izvērst, tad šis būs tikai kā labs sākums nodarbību sērijai tieši skolotājiem, vecākiem un visiem, kam interesē bērnu audzināšana un izglītība.

Arī uz šo vebināru droši var iesūtīt jautājumus.

Uz tikšanos, Inese


VEBINĀRS “Nākotnes pedagoģija. Skolotāja spēks/nespēks”    

NORISE: 19.janvāris, Piektdien, plkst. 20:00 – 21:30 (ieraksts pieejams līdz 23.janvārim)

PIETEIKŠANĀS: ŠEIT

LEKTORE: Inese Prisjolkova

KONTAKTI: ineses.vebinari@gmail.com, 29431408 (Aija)

DALĪBAS MAKSA: 15.00 euro (!!! no 2018.gada 12.janvāra Pavasara Studijas VEBINĀRU dalības maksa ir 15.00 euro par 1 vebināru)

Atbildēt