Tuvākie notikumi

Sveika, skolotāj!

Varbūt, ka esam tikušās jau iepriekš kādā no manis vadītām nodarbībām “Mūsu gadsimta bērni” vai varbūt “Nākotnes pedagoģija. Skolotāja spēks /nespēks”. Esmu vadījusi šo tēmu vebinārus un seminārus. Un tagad pilnīgi likumsakarīgi ir pienācis laiks sarunu turpināt.

Vai tikai man tā liekas, vai varbūt arī Tev ir sajūta, ka skolotājs kā profesija, kā amats, kā cilvēks, kas šo darbu dara, mūsdienu sabiedrībā nav ar to prestižu, kādu gribētos, ņemot vērā, cik nozīmīgu darbu mēs darām. Kādēļ saku “mēs”, ja nestrādāju skolā? Tādēļ, ka uzskatu sevi par skolotāju, tikai mana auditorija ir motivēti pieaugušie.

Nav starpības, vai strādā pirmsskolas iestādē, skolā vai ar pieaugušajiem. Mēs strādājam ar informāciju un cilvēkiem un mums ir milzīga ietekme uz sabiedrību. Es pat nezinu, vai katrs skolotājs apzinās, cik ļoti atbildīgu darbu viņš dara.

Un tieši tādēļ esmu iecerējusi novadīt nākamo vebināru “Skolotāja prestižs”, kurā runāsim par skolotāja pašapziņu, pašcieņu un  cieņpilnām attiecībām ar bērnu, ar vecākiem, ar kolēģiem, ar vadību un ar sabiedrību kopumā.

Kas mani ir klausījušies iepriekš, jau zina, ka mēs runāsim katrs par sevi. Mums vebinārā nav “aprakstošās daļas”, kurā runājam par to, kā ir. Mēs zinām kā ir. Mēs runāsim par to, kā katrs savā dzīvē to varam mainīt.

Ja starp mums ir kāda skolotāja, kura jūtas nenovērtēta gan attieksmes, gan atalgojuma ziņā, tad – ko darīt? Kā to mainīt?

Ja starp mums ir kāda skolotāja, kas jūtas slikti savu kolēģu vidū – tad kā to mainīt.

Ja starp mums ir kāds, kas uzskata, ka skolotāja darbs nav prestižs, bet nu ”jāstrādā jau tik un tā. Kur tad liksies” – tad kā to mainīt.

Vārdu sakot – kā nonākt līdz tam, ka mostamies ar prieku par katru jaunu dienu un slavējam savu izvēli reiz kļūt par skolotāju.

Man tā ir. Es tiešām katru dienu pateicos Dievam, ka mana dzīve ir iekārtojusies tieši šādi. Es daru fantastisku darbu, es strādāju savā profesijā, es rakstu grāmatas, vadu nodarbības, man ir brīnišķīga auditorija un esmu lepna un laimīga par to, ko daru. Es zinu, ka mana darba dēļ pasaule kļūst labāka.

Un kā jau skolotāja, es labprāt dalos ar to, kā es to sakārtoju savā dzīvē, lai Tu to vari izdarīt savā.

Lai katrs skolotājs (bet faktiski jebkuras profesijas pārstāvis) varētu justies gandarīts par savu darbu, lai justos sabiedrībā novērtēts un pats laimīgs.

Ja neesi paspējusi noklausīties vebinārus “Mūsu gadsimta bērni” un “Nākotnes pedagoģija. Skolotāja spēks/nespēks”, tad šobrīd ir tāda iespēja iegādāties pieeju, lai noskatītos šo vebinārus ierakstā.

Uzreiz varu pateikt, ka abas šīs tēmas ir brīnišķīgas un kā turpinājums viena otrai. Jau toreiz spriedām, ka kā nākamā tēma varētu sekot par skolotāja pašapziņu. Tad nu tā ir klāt – tiekamies 12.martā, pirmdienā plkst.20.00 uz vebināra nodarbību “Skolotāja prestižs”.

Uz tikšanos!

Inese

Pieteikuma forma
*
*
*

Atbildēt