tievejam kopā1
Tiešraides

Ineses Meistarklase “Tievējam kopā” facebook LIVE 9.,16.,23.maijā

Tievējam kopā 

Cēlonis I daļa

NODARBĪBAS ILGUMS 1,5 – 2 stundas

IEPAZĪŠANĀS

Tiem, kas mani nezina, dažos vārdos izstāstīšu, kas esmu un ko ik dienas daru. Kas ir pats, pats, pats svarīgākais, kas šai dzīvē mums jāīsteno. Pie kādiem apstākļiem mums ir veiksme un spēka sajūta, un kuros brīžos to visu zaudējam.

PIEREDZE

Katram liekam kilogramam mūsu ķermenī ir cēlonis. Un parasti tā ir biežāka ēšana un vairāk ēdiena. Tikai jautājums – kāpēc?

Kas izmainījās, ka sāku uzņemt kg?

Manā gadījumā bija apmēram 10 gadu piekusums, kurš kaut kā bija uzkrājies. Es vadīju seminārus, rakstīju grāmatas, dzemdēju bērnus, gāju cauri saviem priekiem, zaudējumiem un atkal priekiem. Tad man bija maziņš bērniņš, kas arī prasa savu daļu spēku. Tad pārcēlāmies uz jaunu māju, un izrādījās, ka arī tas prasa ļoti daudz spēka, lai iekārtotos, sakoptu, izmazgātu utt.

Nu vārdu sakot – mans cēlonis bija, ka biju nogurusi no visa. Un tā vietā, lai meklētu atpūtu, es kaut kā pamanīju, ka arvien vairāk ēdu. Un nav spēka, tātad atkal jāpaēd.

Un jo vairāk nav spēka, jo vairāk gribas uzzēst.

Beigu beigās tas laiks no Ziemassvētkiem līdz Lieldienām man palicis sajūtās, ka visu laiku esmu pie galda un ciemojoties ēdu. Ciemiņi mainās, ēdienkarte arī, bet es esmu turpat un… ēdu.

No  dabas man nav tendence uz korpulenci, bet… neviens nevar visu laiku ēst un nekustēties un palikt nemainīgi tievs. Arī es ne.

Un tā: ja decembrī man bija 67kg, tad februārī jau 70kg, bet aprīlī jau 73,6kg.

Secināju, ja tūlīt to neapturēšu, attapšos pie 80 vai vēl vairāk.

Diktiņām to negribēju.

Un tā sākās mans ceļš.

Šobrīd esmu atpakaļ pie 67kg, bet nu jau gribu, lai tie pakrītas vēl. Tādēļ aicinu Tevi tievēt kopā.

TEORIJA

Šai sadaļā mēs pameklēsim, kas ir Tavi cēloņi, kādēļ ēd vairāk un svars un tauciņi nāk klāt. Un izrunāsim, kā likvidēt vai izmainīt to cēloni.

Parunāsim par motivāciju un iedvesmu.

Par atkarībām,  jo arī ēšana ir atkarība, saldumi ir atkarība….. un dažreiz pat “nelaimīgums” ir atkarība, no kuras jātiek vaļā.

PRAKTISKAIS DARBS

Iedošu Tev 7 soļu programmu, kā sevi motivēt un iedvesmot jaunai dzīvei, domāšanai un vērtībām.

Darīsim to viegli un ar prieku.

Uzstādīsim minimālo mērķi. Un tālo vīziju.

KĀ SAGATAVOTIES

Protams, noskaņojies uz labu garastāvokli un to, ka Tev šis būs brīnišķīgs pagrieziena punkts pretim veiksmīgai un laimīgai dzīvei slaidā ķermenī.

MEDITĀCIJA

Katrā reizē LIVE formātā novadīšu meditāciju, lai ir iespēja līdzsvarot, dziedināt un sakārtot enerģētiku.

Atceries, ka pilnīgi viss ir atkarīgs no enerģētikas.

Visa pasaule spoguļo to, kas ir TEVĪ.

AFIRMĀCIJAS

Vai zināji, ka mūsu izturēšanās (un enerģētika) ir atkarīga no informācijas, kas glabājas mūsu zemapziņā?

Afirmācijas ir lielisks veids, kā apzināti piepildīt zemapziņu ar to informāciju, kas palīdz justies tā, kā to vēlamies.

 

Tievēšana II daļa 

NODARBĪBAS ILGUMS 1,5 – 2 stundas

SĀKUMS

Atskats pirmajā nodarbībā. Jautājumi un atbildes par tēmu kopumā.

IEVADS TĒMĀ

Kādēļ ar slaidu augumu dzīvot ir jaukāk un veselīgāk. Kāpēc vispār tievēt, un ko mums labu tas dos.

PIEREDZE

Man jau gadiem ir viena un tā pati metode, kā es zaudēju svaru un iegūstu slaidu augumu. Neievēroju diētas. Neesmu dietologs. Un pilnīgi noteikti neskaitu kalorijas vai gramus.

Piedevām – ēdu visu.

Man pašai priekš sevis ir tikai viens noteikums – samazināt ēdiena daudzumu 3 reizes.

Vai tas ir viegli?

Nu… viegli tas kļūst pēc pusotras nedēļas. Sākumā ar pierunāšanu un sevis motivēšanu.

TEORIJA

Mana vislielākā pārliecība ir, ka mēs visi (es tai skaitā vēl arvien) ēdam pa daudz. Krietni pa daudz. Piedevām kampaņveidīgi. Bieži gadās, ka vakarā “noraujamies”.

Tad nu izrunāsim, kā šo visu līdzsvarot un kā samazināt līdz līdzsvaram.

Nu un otra lieta, ko vairosim – fizisko slodzīti.

Mans veids ir nūjošana.

Es to nemācēju un arī tagad nezinu, vai daru to īpaši pareizi. Bet es daru. Un tas ir pats svarīgākais.

Šai rītā, kad šo rakstu, cēlos 5:40, lai 6.00 būtu pie jūras un dotos uz 3 stundām nūjot. Atgriezos pēc 18km.

Ticu, ka var nomest svaru arī bez fiziskās piepūles, bet mans mērķis ir veselīgs, lunkans, stiprs un jauneklīgs ķermenis. Tādēļ jāizvēlas kāds no sporta veidiem un iešana ir mans.

Tikpat labi vari braukt ar riteni, peldēt vai skriet. Galvenais ir darīt.

PRAKTISKAIS DARBS

Būs pati tievēšana.

Paši sev sastādīsim programmu jeb plānu, jeb apņemšanos.

Ēšanu samazināsim 3 reiz mazāk.

Un iesim vai skriesim, kāpinot distances garumu.

Tikpat labi var sākt ar vienu kilometru. Un ar laiku pusotru. Un pēc tam jau 2.

Neviens nesaka, ka jāsāk ar 20 :)

MEDITĀCIJA

Katrā LIVE nodarbībā būs meditācija enerģētikas sakārtošanai, saistībā tieši ar konkrēto tēmu.

 

AFIRMĀCIJAS

Iemācīšu kā izveidot individuālas afirmācijas, ko lietot enerģētikas sakārtošanai.

 

Praktiskā nodarbība pie jūras .  Pastaiga (vai nūjošana) 10km  III daļa

NODARBĪBAS ILGUMS 1,5 – 2 stundas

SĀKUMS

Viss notiks ejot. Kamēr iešu, tikmēr stāstīšu

PIEREDZE

Izstāstīšu savu iešanas pieredzi. Kā sākām celties 5:00, lai noietu 5km.

Pēc tam kādā reizē 7km.

Pēc tam jau uzzināju par nūjošanu un arī sākām ar 7km.

Tagad eju 20km ar prieku. Un, visticamāk, varētu vairāk, ja tas neprasītu tik daudz stundas.

TEORIJA

Mums jāaizraujas ar iešanu (vai skriešanu) vairāk kā ar ēšanu. Jo ķermeņa atmiņa jau pazīst atkarību. Savukārt atkarību var aizvietot tikai ar citu atkarību. Vēlams – pozitīvu un vērtīgu.

PRAKTISKAIS DARBS

Šī tiešraide lai kalpo Tev kā iedvesma un enerģija, lai arī ietu, lai arī celtos un darītu. 10km garumā – gan izrunāsim par tehnisko pusi. Gan elpošanu. Gan vingrošanu. Gan iesildīšanos un atsildīšanos.

Nu vārdu sakot, kamēr iešu, visu runāšu, kā tas notiek. Un tikmēr rādīšu jums jūru vai kādu selfiju

KĀ SAGATAVOTIES

Apģērba ziņā – man ir botas, sporta zeķes, treniņbikses, krekliņš, sporta jaka un vējjaka. Ja eju agri no rīta, tad arī cepure un cimdi.

Nu, un nūjas.

Man nav speciāla apģērba.
Un sākumā tiešām neiesaku iespringt uz tērpiem. Galvenais ir sākt darīt.

Piemēram, es sāku iet (kad vēl gājām bez nūjām) ar ziemas mēteli un timberland zābakiem.

Jo galvenais ir dabūt sevi ārā.

Kamēr būtu meklējusi atbilstošu tērpu, visa gribēšana būtu pārgājusi :)))

MEDITĀCIJA

Katrā reizē LIVE formātā novadīšu meditāciju, lai ir iespēja līdzsvarot, dziedināt un sakārtot enerģētiku.

Atceries, ka pilnīgi viss ir atkarīgs no enerģētikas, tādēļ arī ejot mēs pameditēsim vaļā acīm.

AFIRMĀCIJAS

Vai zināji, ka mūsu izturēšanās (un enerģētika) ir atkarīga no informācijas, kas glabājas mūsu zemapziņā?

Afirmācijas ir lielisks veids, kā apzināti piepildīt zemapziņu ar to informāciju, kas palīdz justies tā, kā to vēlamies.

Ieraksts būs pieejams līdz 30. jūnijam

_________________________________________

Dalības maksa par 3 semināriem 1,5-2h  ir EUR 45

PIETEIKŠANĀS FORMA
https://ej.uz/nxdh

Atbildēt