Grozs

NAUDAS TREPĪTE

Šī ir jūtīga tēma

Gribu jums palīdzēt iedraudzēties ar vienu terminu, kuru pēdējā laikā jūtu, ka sabiedrība nepieņem.

Mīļie, mēs pilnīgi visi dzīvojam tīkla mārketingā. Pilnīgi visi pārdodam viens otram bailes, vai laimi, vai drošības sajūtu, vai trauksmi. Mēs to vien darām, kā kaut ko reklamējam vai par kaut ko runājam.

Pilnīgi visi.

.

Lai vai kur strādājam, lai vai kāds ir mūsu naudas ieguves avots, tīkla mārketingu mēs pazīstam un lietojam visi. Cita lieta – vai kā uzņēmējdarbības formu un vai par to saņemam naudu.

Bet pilnīgi katram no mums ir draugi un paziņas, kuriem stāstām, ko jaunu esam atklājuši vai uzzinājuši.

Pilnīgi katrs saviem tuviem un mīļiem cilvēkiem gribam ieteikt labāko.

Pilnīgi katrs rūpējamies, lai citi cilvēki ātrāk vai vēlāk atzīst par labu esam mūsu vērtības.

.

Mēs esam saistīti ar neredzamiem enerģijas vadības vadiem – kā elektrotīkls elektrības vadīšanai, tā mēs visi mīlestības, informācijas un enerģijas vadīšanai. Vienotā tīklā.

.

No sākuma man gribējās rakstīt, ka tas mums ir bezmaksas tīkla mārketings. Bet sapratu, ka tieši otrādi – mēs maksājam. Un kā vēl maksājam.

Kāds iesēj bailes par karu. Būtībā pārdod mums bailes par karu. Mēs sākam nevilšus baidīties, paralizējam savu dzīvi un attīstību, jo nu filtrējam šo domu, kamēr kā avotiņš iztīrīsim, lai vairs nebaidītos.

Kara vietā var būt jebkas. Trūkums, grūti laiki, Zemes evolūcijas pāreja vai cilvēku transformācijas sarežģījumi.

Vai attiecībās – bailes no šķiršanās, greizsirdība, bailes no nāves, bailes, ka mīļajiem kas varētu notikt utt.

Un mēs maksājam. Ar baidīšanos un šīs domas izstrādāšanu.

.

Par šo aizdomājos naudas trepītes kontekstā, jo tur tiešām runājam par pirmo pakāpienu naudiņām un dažādiem veidiem kā tad no nulles, lai kaut ko nopelna. Šovakar mums būs saruna par summu no 0-700eur. Kā nopelnīt mēnesī līdz 700eur.

.

Var kaut ko sākt ražot vai radīt. Un to tirgot. Bet ne katrs ir gatavs kļūt par amatnieku. Ne katram ir šādas prasmes. Un dažkārt radīt māk, bet tirgot ne.

Var iet darbā no 8-17 un visticamāk, ka mēnesī šādu algu nopelnīt nebūtu grūti. Bet ir dažādi apstākļi un varbūt, ka katrs nav gatavs par pašu mazāko aldziņu strādāt.

Lūk, un tādēļ es papētīju tīkla mārketingu kā uzņēmējdarbības formu.

.

Nu tas, ko varu pateikt, ka tas ir tieši tas pats, ko daru ikdienā.

Es ikdienā visu laiku kādam kaut ko iesaku vai izstāstu. Ja esmu uzzinājusi ko jaunu, tad mana visdabiskākā attieksme ir dalīties.

Pārsvarā cilvēkiem tā ir.

Un te nu tas tīkla mārketings ir gatavs samaksāt atlīdzību, lai izstāsti citiem par produktu, kas tev pašam patīk un kuru lieto.

Neredzu nevienu negludumu šai formulā.

Produkti jau visticamāk visdažādākie. Cenu kategorijas arī. Bet pats princips – nu nekā peļama.

.

Jautāju Tomam vai viņš būtu gatavs ieteikt citiem, piemēram, celtniecības instrumentus, ja tie būtu kvalitatīvi un tieši tie, kurus viņi izmanto būvniecībā.

Toms sāka smieties un atbildēja, ka tieši to jau viņš diendienā dara. Viņš dalās ar logu meistaru, kurš mums visur ir licis logus, viņš dalās ar koku meistaru, kas mums piegādā visus kokus. Viņš diendienā visiem iesaka visu, ko paši esam lietojam un vērtējam.

.

Sekojam līdzi domai un sajūtām.

Un pie šī – mums nevienam nekādu iebildumu un pretenziju nav, vai ne?

Pavērojam sevi – kurā brīdī tad mums kas sāktu nepatikt?

Tai brīdī, kad par šo ieteikšanu būtu atalgojums?

Paga – bet paņemšu vēl vienu piemēru. Tagad ir ļoti izplatīti, ka influenceriem par reklamēšanu maksā naudu. Piemēram, ja es gribētu, lai kāds, kuram ir ļoti daudz sekotāju soc.tīklos, piemin manas grāmatas vai Pavasara studiju, es varētu samaksāt par reklāmu un tas būtu pavisam legāls pakalpojums.

Vai par šo ieteikšanu mums iekšēji rodas pretenzija?

Nē/jā?

.

Nu tad jautājums, kas mums tur notiek ar to tīkla mārketingu, ja iesakām vai tirgojam citiem preci, tad tas nepatīk?

.

Man šo patiktu izprast.

.

Protams – es zinu arī atbildi. Jo neba tīkla mārketingā vaina.

Mums nepatīk uzbāzība. Mums nepatīk piespiešana. Mums nepatīk pārliecināšana, ka mums obligāti būs kaut kas jāpērk.

Tieši tas pats mums nepatiktu veikalā, kurā kāda mērķtiecīga pārdevēja nelaistu mūs vaļā, līdz kamēr ko nopērkam. Visticamāk uz šo veikalu vairs ilgi neietu vai varbūt nekad.

Mums nepatiktu, ja kāda draudzene būtu ar kaut ko pārņemta un gribētu, lai mēs obligāti šo lietojam vai pērkam. Vai stājamies konkrētā pulciņā vai ejam uz konkrētām mācībām, vai reliģiju.

Tātad…..

Mums nepatīk uzbāzība.

Es zinu. Es jau kaut kur iepriekš rakstīju, ka atpazīstu to metālisko toni balsī, kad kāds sāk man ko tirgot. Bet nu….es tieši to pašu negribētu, ja viņam piederētu veikaliņš vai viņš būtu kādā reliģiskā organizācijā, par kuru mani gribētu pārliecināt. Vai…politikā..

.

O, cik labs pētāms materiāls, par kuru parunāt.

Tikai, mīļie, brīdinājums – tēma jūtīga.

Atbildēt